Uszkodzone koła dwumasowe mogą zostać poddane regeneracji – jest to sposób na naprawienie koła bez konieczności jego całkowitej wymiany. Wymienia się jedynie części znajdujące się wewnątrz mechanizmu. Niektórzy uważają, że usługa taka nie jest wartościowa i lepiej jest kupić nowe koło. 

Profesjonalna usługa – regeneracja koła dwumasowego

Problem z kołem uniemożliwia właściwą pracę samochodu, do tego wpływa negatywnie na inne podzespoły. W większości przypadków najbardziej narażone na uszkodzenia są sprzęgła, skrzynia biegów oraz silnik. Zlecona regeneracja dwumasy w Regro jest alternatywą dla wymiany całego koła – wychodzi to badziej opłacalnie.

Ważne jest jednak by zarówno usługa, jak i części były najwyższej możliwej jakości. Nowoczesne placówki dysponują szerokim wyborem części, które nie ulegają uszkodzeniom zaraz po montażu. Regro zapewnia też realizację wyważania dwumasy oraz polerowania części ciernych koła za pomocą najlepszych urządzeń.

Regeneracja dwumasy – jak długo trwa?

Profesjonalna usługa wykonana w Regro nie zmusza właściciela pojazdu do bardzo długiego oczekiwania. Nie jest to jednak czynność tak prosta jak zwykła wymiana koła. Prace związane z wyważeniem, polerowaniem, usuwaniem krzywizn i uszkodzeń mogą potrwać minimum pół godziny, a często nawet kilka godzin.

Wybierając wykonawcę usługi, nie trzeba kierować się czasem i ceną. Najbardziej istotne jest to, jakie części mechanizmu w kole zostaną poddane wymianie i jakie części je zastąpią. Regeneracja kół dwumasowych może być bardzo udana przy zastosowaniu części od znanych na rynku producentów.

Wymiana koła dwumasowego – kiedy będzie lepszą opcją?

Często kierowcy decydują się po prostu na wymianę koła. Jest to godna polecenia czynność w sytuacji, gdy nie można liczyć na profesjonalną usługę regeneracji – w mniejszych miejscowościach nie ma odpowiednich serwisów. Regeneracja koła dwumasowego bez odpowiednich warunków i części nie ma większego sensu.

Podsumowując, o regeneracji kół dwumasowych można myśleć w sytuacji uszkodzenia ich i konieczności wymiany. Niejednokrotnie zamiast wymienienia wystarczy poddać koło właśnie regeneracji.